Interesse?
Wenst u meer informatie over onze producten of diensten?
Bel +32(0)50 960 950







Basis tot uitgebreide professionele telefoniesystemen
TELEFONIE & VOIP

Bij Voice over IP telefonie wordt het internet of een ander IP-netwerk gebruikt om spraak te transporteren. Hierdoor wordt telefonie mogelijk op datanetwerken en ontstaat de mogelijkheid om de voorheen traditioneel gescheiden werelden van spraak en data samen te voegen.
Voordelen
Bellen via VoIP is gemiddeld 25% goedkoper dan bellen via traditionele telefonie. Soms kunt u zelfs tot 50% besparen op uw telefoonkosten. Hiermee is een investering vaak snel terugverdiend. De kwaliteit van het signaal is ook beter bij VoIP. Met VoIP is meer mogelijk dan alleen bellen op de traditionele manier. Zo kan u via VoIP beeldtelefonie (videobeelden) doorsturen en kan u overal waar u internet hebt bellen zoals op kantoor. Bij VoIP kunnen ook functionaliteiten van een telefooncentrale aangeboden worden zoals voicemail, doorschakelingen en wachtmuziek. Een kantooromgeving met VoIP kan opgezet worden met minder bekabeling omdat de PC en de VoIP telefoon op 1 poort aangesloten kunnen worden. Het aantal gesprekken dat tegelijkertijd plaats kan vinden met VoIP over 1 netwerkverbinding is nagenoeg onbeperkt. Dit in tegenstelling tot een analoge verbinding waarbij u in gesprek bent als u aan het bellen bent. Slechts de bandbreedte van de verbinding beperkt het aantal gesprekken dat u tegelijkertijd kunt voeren met VoIP.
- Kostenbesparend
- Minimum aan vaste kosten
- Locatie onafhankelijk
- Kwaliteit
- Flexibiliteit
- Betrouwbaarheid
- Integratiemogelijkheden
Hosted of On-Site PBX
Een Hosted PBX is een telefooncentrale die niet fysiek aanwezig is op uw bedrijfslocatie. De telefooncentrale staat in ons datacenter. U beschikt enkel over de telefoons en een stabiele internetverbinding om gebruik te maken van uw telefooncentrale. Het grote voordeel hiervan is dat u geen telefooncentrale in huis haalt die u moet laten onderhouden, ook hoeft u niet na een aantal jaren uw centrale te vervangen voor een nieuw exemplaar. Heel uw telefoniesysteem kan vanuit de cloud beheerd worden. Met Voice over IP werkt u niet via de traditionele telefoniekanalen en bent u dus ook niet meer afhankelijk van de grote providers. Dit zorgt niet alleen voor gevoelig lagere telefoniefacturen, maar ook voor een zeer uitgebreid aanbod aan diensten zonder extra kosten: wachtdienst, doorschakeling, interne nummers, automatische keuzemenu’s via spraak.
Een On-Site PBX is een telefooncentrale die fysiek aanwezig is op uw bedrijfslocatie. Door middel van een VoIP gateway kunnen wij uw bestaande telefoonlijnen verbinden met de VoIP-telefooncentrale. Heeft uw bedrijf meerdere vestigingen? Geen probleem, deze kunnen op dezelfde VoIP-telefooncentrale aangesloten worden en dit op een veilige en betrouwbaremanier. In beide gevallen een professioneel telefoniesysteem dus.
- Keuzemenu’s,
- automatische doorschakeling,
- dag- en nachtstanden,
- wachtmuziek,
- bellen via de PC,
- hot desking en
- gespreksopname zijn slechts enkele van de vele mogelijkheden!
VoIP Consultancy
Elk bedrijf is anders en daarom leveren wij ook verschillende VoIP telefonie oplossingen op maat, dit via onze VoIP Consultancy. Bijna elke uitdaging gaan wij aan om u te helpen met uw telefonie noden, volgende zaken hebben wij reeds gerealiseerd:
- Bellen vanuit uw eigen CRM applicatie
- Ruime integratie mogelijkheden zoals Office365, Lync en CRM
- Auto dialing





